Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybrané aspekty referování o migrační vlně ve zpravodajských relacích České televize a TV Prima
Bartošová, Linda ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Cílem této diplomové práce je postihnout a popsat vybrané klíčové aspekty informování o uprchlické krizi ve dvou zasádních tuzemských televizních relacích - ve Zprávách FTV Prima a v Událostech ČT. Na ploše jednoho náhodně zvoleného týdne v šesti měsících přelomu let 2016/2017 autorka zkoumá metodou kvantitativní obsahové analýzy spolu s některými prvky kvalitativního výzkumu diskurz, který tyto dvě silné mediální instituce volily při informování recipientů. Zaměřuje se na témata, která nejčastěji rezonovala, na jejich rámcování, tonalitu, jazyk, práci s obrazem apod. Úvodní část práce nabízí výchozí teoretické informace, které poslouží při interpretaci analýzy - historii migrace na našem území, vybrané teoretické koncepty a kontextuální fakta týkající se počtu migrantů v České republice i v EU. Závěry mohou posloužit dalším analýzám o tomto vysoce aktuálním a komplexním problému. Diplomantka toto téma vnímá jako jednu z nejdůležitějších událostí poslední doby, která navíc silně rezonuje napříč společenským i veřejným životem. Právě v poslední vlně exodu do Evropy se ukázalo, jak signifikantní může být při formování názorů postoj, který zaujímají konkrétní média. Vůbec nejsilnější jsou v tomto efektu média audiovizuální - skrze fúzi obrazové a zvukové složky.
Komunikace České televize na sociálních sítích
Viktora, Jiří ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací České televize na sociálních sítích. Jejím cílem je na příkladu České televize analyzovat, jakým způsobem komunikuje na sociálních sítích veřejnoprávní médium. Teoretická část se zabývá definicí a představením sociálních sítí se zaměřením na Facebook, Twitter a Google+. Její součástí je také přehled uživatelsky nejpoužívanějších sociálních sítí a jejich zařazení do kontextu sociálních médií. Metodou výzkumu je kvantitativní a kvalitativní analýza veškerého obsahu, který publikovaly hlavní profily České televize, stanice ČT24 a pořadu Hyde Park Civilizace na sociálních sítích Facebook, Twitter a Google+ v období od 21. 3. 2016 do 3. 4. 2016. Analýza je zároveň doplněná o celkovou interpretaci získaných dat prostřednictvím odpovědí na předem zvolené výzkumné otázky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.